donderdag 9 december 2010

Ding 10 Evaluatie

Door de cursus  kennisgemaakt  met een aantal nieuwe dingen.

Actief bezig geweest op mijn blog; ook ervaringen buiten het cursus materiaal vermeld.
Vond dat leuk om te doen en ook om er een "plaatje" bij te voegen.
Verder gemerkt dat het werken  na een poosje sneller ging.
Werd dus vaardiger in het zoeken en ontdekken wat de essentie van de aangeboden stof was; daarmee aan het werk te gaan  en het in een verslag  te verwoorden.
De sjablonen vallen me nu onmiddelijk op en ik weet waar ze voor staan.

De Dingen zelf zullen meer in de backoffice  toegepast worden, weet dan in ieder geval  waar het over gaat.
In tegenstelling tot wellicht  anderen is het voor mij goed om alles zelf uit te zoeken, omdat het dan beter tot me doordringt. Hoewel dit soms veel tijd nam , gaf het me voldoening als  het was gelukt.

4 opmerkingen:

  1. Geweldig dat je klaar bent!
    Nu even uitrusten en dan....?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Felictaties met het bereiken van deze (eind)streep!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Nu lekker de feestdagen vieren en het nieuwe jaar weer met een schone lei beginnen.
    Mooi om te lezen dat jij het ook wel een prettige manier vond van cursus doen. En dat je gaandeweg het traject merkte dat alles makkelijker ging.
    Tot de "diploma uitreiking" in januari en alvast fijne feestdagen en een gezond 2011 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!
    Leuk om te lezen dat je nu sneller bent geworden met op- en uitzoeken van 'dingen'. Zo werkt het inderdaad, maar het vraagt in het begin wel wat van je doorzettingsvermogen.
    Ik hoop dat je actief blijft op internet, want het ging je goed af en zo te lezen vind je het ook leuk.
    Dus zie ik nu een nieuwe hobby aankomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen